Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.vsmu.by/handle/123/5726
Title: Маркетинг персонала: историческое развитие и содержание понятия
Authors: Михайлова, Н. И.
Хуткина, Г. А.
Issue Date: 2015
Publisher: ВГМУ
Citation: Михайлова, Н. И. Маркетинг персонала: историческое развитие и содержание понятия / Н. И. Михайлова, Г. А. Хуткина // Вестник фармации. - 2015. - № 1 (67). - С. 107-114.
Description: персонал
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ
управление
кадровая политика
МАРКЕТИНГ
URI: http://elib.vsmu.by/handle/123/5726
ISSN: 2074-9457
metadata.dc.source: Вестник фармации. - 2015. - № 1 (67)
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vf_2015_1_107-114.pdf289.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.