Browsing by Keywords УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 294  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
201428-летний опыт применения тестового контроля знаний в клинике факультетской хирургииШиленко, В. Н.; Зельдин, Э. Я.; Гецадзе, Г. Н.; Стычневский, Г. А.; Шаппо, Г. М.; Богданович, А. В.
2020Adaptational problems among overseas studentsDrabkova, A. S.
2018Case-study технологии при изучении естественнонаучных дисциплинГидранович, Л. Г.; Гидранович, В. И.
2014Educational process under conditions of credit-module system while studying surgery by 5-6 year students on specialties "General medicine" and "Pediatrics"Khomko, O. Y.; Sydorchuk, R. I.; Sydorchuk, L. P.; Grodetskyi, V. K.
2014Integratoin of social networks to educational processShylenko, D. R.; Senchakovich, Ju. V.
2017Moodle-технологии в лабораторном практикуме по дисциплине "информатика в медицине" для иностранных студентовЗавадская, В. М.; Наумюк, Е. П.
2014New approaches to the establishment of a constructive interaction of the teacher and the studentSkrypnykov, P. N.; Pisarenko, O. A.
2014Our sad but useful experience of conducting practical classes with international students under harsh conditions of reconstruction: how did we cope dust, dirt, limitations and interference?Sydorchuk, L. P.; Khomko, O. Y.; Sydorchuk, R. I.; Plegutsa, O. M.; Sydorchuk, I. I.
2018Pathophysiological reactivity outlined via algorhythmic networks and etiopathogenetic clusters fits the criteria of graph theoryKovac, Z.
2014Reflection of sociological concepts in teaching practiceShylenko, D. R.; Kazakova, K. S.
2017The organization of the educational process in anatomy: a brief review of international english literatureDgebuadze, M. A.
2018The role of innovative technologies in the modern teaching process of foreign studentsSyrovaya, А. О.; Zavada, О. А.; Kalinenko, O. S.
2020Адаптивный кейс-менеджмент в преподавании эндокринологииЯнголенко, В. В.
2014Анализ динамики расширения и посещаемости системы дистанционного обучения ВГМУСиньков, Г. Г.
2014Анализ качества профессиональной подготовки выпускников фармацевтического факультета ВГМУ 2006-2010 годовОрлова, Л. Г.; Коневалова, Н. Ю.; Куликов, В. А.; Фомченко, Г. Н.; Козловская, С. П.; Гребенников, И. Н.; Яцкевич, В. В.; Буянова, С. В.; Телепнева, Е. Ю.
2020Анализ мотивации учебной деятельности студентов 2 курса фармацевтического факультета при изучении учебной дисциплины "Аналитическая химия"Палащенко, А. А.; Каткова, Е. Н.
2020Анализ педагогического опыта обучения студентов пикфлоуметрииДусова, Т. Н.; Козловский, В. И.
2020Анализ педагогического опыта преподавания пульмонологииАфонина, А. Ю.; Козловский, В. И.; Самсонов, Н. М.; Мамчур, Е. Р.; Скляренко, Н. В.
2014Аналитический способ усвоения знаний - фактор качественной подготовки врачей-интерновИващук, С. И.; Сидорчук, Л. П.; Косяченко, О. В.
2014Аспекты трансляционной медицины в педагогическом процессе на кафедре гигиены и экологииБурак, И. И.; Миклис, Н. И.; Шапиро, Ю. О.